[isc2-pl] (ISC)2 Poland Chapter Meeting - March 2020

Jacek Grymuza jacek.grymuza w isc2chapter-poland.com
Śro, 4 Mar 2020, 11:49:53 CET

Cześć,

  Wysyłam raz jeszcze link do rejestracji na marcowe spotkanie
https://app.evenea.pl/event/isc2mar20. Przypominam, że członkowie, którzy
opłacili składkę członkowską nie muszą rejestrować się na wydarzenie.
 Rejestracja zamykana jest na 2 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, więc nie
odkładajcie tego na ostatnią chwilę.

Pozdrawiam,

*Jacek Grymuza*
(ISC)² Poland Chapter, Secretary

http://isc2chapter-poland.com/

wt., 3 mar 2020 o 11:30 Jacek Grymuza <jacek.grymuza w isc2chapter-poland.com>