[isc2-pl] (ISC)2 Poland Chapter Meeting | 23.07.2020 | Online

Jacek Grymuza jacek.grymuza w isc2chapter-poland.com
Śro, 22 Lip 2020, 22:02:45 CEST

Kochani,
  wysyłam linka do jutrzejszego spotkania online. Być może, ktoś chciałby
jeszcze dołączyć.

*Event:*
(ISC)2 Poland Chapter Meeting - Cyber Twierdza

*Type:* Listed Event
*Event address for attendees:*
https://passus.webex.com/passus/onstage/g.php?MTID=ee7dac4241d8747024f7434e7efc1780a

*Date and time:* Thursday, July 23, 2020 6:00 pm
Europe Summer Time (Prague, GMT+02:00)
*Duration:* 2 hours

Zapraszamy na lipcowe spotkanie Chapteru, które odbędzie się online w dniu
23.07.2020 o godz.18.00. Podczas spotkania rozegrana zostanie gra „Cyfrowa
Twierdza”. Aby móc odpowiednio przygotować grę musimy oszacować liczbę
uczestników, dlatego prosimy o zarejestrowanie się na spotkanie za
pośrednictwem platformy Evenea ( https://app.evenea.pl/event/isc2july2020/).
Link do wydarzenia zostanie podany w późniejszym terminie.

Opis gry: Cyberbezpieczeństwo to gra zespołowa polegająca na wyborze
odpowiedniej strategii zapobiegania oraz reagowania na incydenty. „Cyber
Twierdza” jest grą symulacyjną opracowaną przez Fundację Bezpieczna
Cyberprzestrzeń, polegającą na budowie najbardziej odpornego systemu
zabezpieczeń środowiska teleinformatycznego (faza prewencji) oraz
skutecznym reagowaniu na losowo wybrane cyberataki (faza reakcji).

Gra opiera się o specjalnie przygotowane karty, symbolizujące środki
bezpieczeństwa z obszaru organizacyjnego, procesowego i technicznego. Każde
z zabezpieczeń ma swoją cenę (widoczną na karcie) oraz siłę oddziaływania
obronnego (nieznaną dla grających, różną dla poszczególnych cyberataków).
Na potrzeby zbudowania systemu cyberbezpieczeństwa uczestnicy gry otrzymują
wirtualny budżet, który ogranicza zakres ich inwestycji.
Do gry dołączona jest aplikacja na system Android, dzięki której prowadzący
grę może sprawnie obliczyć siłę skuteczności (wyrażoną w punktach)
budowanych systemów bezpieczeństwa.
„Cyber twierdza” gwarantuje zaangażowanie członków zespołów w dzielenie się
swoją wiedzą i doświadczeniem, burze mózgów oraz świetną zabawę.

Marcin Fronczak – ponad 15 lat doświadczenia w bezpieczeństwie IT. Pracował
jako Chief Information Security Officer w sektorze finansowym i
ubezpieczeniowym oraz wykonywał audyty bezpieczeństwa obszaru IT/OT dla
operatora infrastruktury krytycznej. Wcześniej spędził 5 lat jako
konsultant w obszarze ryzyka i bezpieczeństwa technologicznego. Jako
pierwszy Polak zdobył certyfikat CCSK z obszaru bezpieczeństwa chmury.
Obecnie w ComCERT pomaga organizacjom budować i rozwijać zespoły SOC oraz
pełni funkcję prezesa polskiego oddziału Cloud Security Alliance.
*Event number:* 137 268 3919
*Event password:* isc2_poland
*Host key:* 148787
*Panelist Info:*
*Panelist password:*
*Panelist numeric password:* 341138
*Video Address:*
1372683919 w passus.webex.com
You can also dial 62.109.219.4 and enter your meeting number.
*Audio conference:*
United Kingdom Toll
+44-20-7660-8149
Show all global call-in numbers
<https://passus.webex.com/cmp3300/webcomponents/widget/globalcallin/globalcallin.do?siteurl=passus&serviceType=EC&eventID=1032978857&tollFree=0>
Access code: 137 268 3919
*Maximum number of registrants:* 100
*Destination address after event:*
<https://passus.webex.com/ec3300/eventcenter/event/eventAction.do?siteurl=passus&theAction=info_start&eventChangeStatus=-1&confViewID=167498089157893391#>
*Host image:*
*Attendee list available for viewing by:* All
*Event material:* None
*Post-event survey:* No
*Email configured:* Pending, Approved, Rejected
Registration Information
*Registration ID required:* No
*Password required:* No
*Password:*
*Approval required:* No
*Custom registration form:* No
*After registration, go to URL:*

*Jacek Grymuza*
(ISC)² Poland Chapter, Secretary

http://isc2chapter-poland.com/

pt., 3 lip 2020 o 23:55 Jacek Grymuza <jacek.grymuza w isc2chapter-poland.com>