[isc2-pl] Listopadowe spotkanie grupy (ISC)2 Poland Chapter | 7.11.2019 w EY

Jacek Grymuza jacek.grymuza w isc2chapter-poland.com
Wto, 29 Paź 2019, 07:49:54 CET

Link do rejestacji https://evenea.pl/event/november2019/

*Jacek Grymuza*
(ISC)² Poland Chapter, Secretary

http://isc2chapter-poland.com/

wt., 29 paź 2019 o 07:44 Jacek Grymuza <jacek.grymuza w isc2chapter-poland.com>