[isc2-pl] Fwd: Prośba o przekazanie informacji do członków

Michał Trojnara Michal.Trojnara w stunnel.org
Czw, 24 Paź 2019, 12:31:24 CEST

Cześć,

Czy ktoś wie, czy spotkanie zostało odwołane, a jeśli nie, to gdzie i o
której się odbędzie?

Próbowałem skontaktować się z Jackiem, ale bez powodzenia...

Michał