[isc2-pl] Grudniowe spotkanie grupy (ISC)2 Poland Chapter | 19.12.2019

Kacper Kulczycki kacper.kulczycki w hsdrc.com.pl
Śro, 11 Gru 2019, 17:29:03 CET

Czy członkowie ISC2 muszą się też rejestrować na grudniowe spotkanie, czy
po staremu są wciągnięci na listę z automatu?

Ad. 2. Z rabatem Niebezpiecznika można kupić wejściówkę na WTH tańszą o
-15% wystarczy 's/ISC2/Niebezpiecznik/'
Ogólnie, organizatorzy zaliczyli w tym roku wpadkę z rabatami na zakup
wejściówek WTH.
Bez podawania do ogólnej wiadomości funkcjonował rabat 10% z kodem
Partnerzy10, dla "poinformowanego grona".
Jednak w "czarny piątek" z automatu, ceny wejściówek poszły o 10% w dół.
Tyle że 10% i 10% w sumie/iloczynie/innej operacji (niepotrzebne
skreślić) dawało rabat 100% tego właśnie dnia.
Niestety, ani Adam na Z3S, ani organizatorzy, nie opublikowali dotąd
sprostowania w tej sprawie, ani informacji o tym błędzie i jego
przyczynach.
W sobotę, po "czarnym piątku" organizatorzy, anulowali wszystkie wejściówki
zamówione dzięki temu błędowi za darmo, insynuując w mailu informacyjnym,
że darmowe wejściówki zostały uzyskane w sposób nieuczciwy.
Jeśli ktoś jest chętny, mogę udostępnić korespondencję w tej sprawie z
Panami z Academic Partners (Adam był w cc tych wiadomości ale nie zabrał
głosu w sprawie).

Na marginesie, nadal istnieje możliwość pozyskania darmowej wejściówki
"PRO" na tę imprezę, trzeba jednak połączyć parę faktów - tym razem nie
ma mowy o błędzie systemu.

Ad. 4. Zniżki na książkę Sekuraka zaczynają się od minimum +5. egzemplarzy
(możliwy rabat 5%). Jeśli będzie grupa chętna do zakupu więcej niż 10.
egzemplarzy, jest szansa na większy rabat.

Pozdrawiam serdecznie

Kacper

--

Kacper Kulczycki

Hardware Software Development Research and Consulting Kacper Kulczycki
ul. Lizbońska 2/128
03-969 Warszawa
Phone +48 530 391 438