[isc2-pl] (ISC)2 Poland Chapter Meeting | 11.04.2019 | PWC Advisory – ul. Polna 11| Bezpieczeństwo i Firewalle w Multi Cloud / Data Center

Jacek Grymuza jacek.grymuza w isc2chapter-poland.com
Pią, 5 Kwi 2019, 17:40:44 CEST

Witajcie,
  przypominamy, że w najbliższy czwartek odbędzie się kolejne spotkanie
grupy (ISC)2 Poland Chapter.
  Tym razem spotkamy się w siedzibie firmy PWC Advisory na ul. Polnej 11.
Zachęcamy do udziału w wydarzeniu.

Link do rejestracji: https://isc2plchapter-cloudsecurity.evenea.pl/

Pozdrawiamy,
 Zarząd (ISC)2 Poland Chapter

==

*Jacek Grymuza*
(ISC)² Poland Chapter, President

http://isc2chapter-poland.com/

śr., 3 kwi 2019 o 10:03 Jacek Grymuza <jacek.grymuza w isc2chapter-poland.com>