[isc2-pl] (ISC)2 Poland Chapter Meeting | 27.09.2018 | AML

Jacek Grymuza jacek.grymuza w isc2chapter-poland.com
Nie, 30 Wrz 2018, 19:44:26 CEST

Witajcie,

 Dziękujemy za udział w ostatnim spotkaniu (ISC)2 Poland Chapter.

 Aby uzyskać dostęp do prezentacji należy wysłać maila do prelegenta na
adres mczuma w mcconsultant.pl .

Zapraszamy do rejestracji na kolejne spotkania:

   - 25.10.2018 -  <https://isc2polandchapter-machinelearning.evenea.pl/>
   https://isc2polandchapter-machinelearning.evenea.p...
   <https://isc2polandchapter-machinelearning.evenea.pl/>
   - 22.11.2018 - https://isc2polandchapter-forensics.evenea.pl/

Pozdrawiamy,

 Zarząd (ISC)2 Poland Chapter

==

*Jacek Grymuza*
(ISC)² Poland Chapter, President

http://isc2chapter-poland.com/

czw., 27 wrz 2018 o 13:34 Jacek Grymuza <