[isc2-pl] (ISC)2 Poland Chapter Meeting | 27.09.2018 | AML

Jacek Grymuza jacek.grymuza w isc2chapter-poland.com
Czw, 27 Wrz 2018, 13:34:02 CEST

Szanowni Koledzy i Koleżanki,

Przypominamy o dzisiejszym spotkaniu polskiego Chapteru (ISC)2.
Z przyczyn technicznych nasze spotkanie rozpoczniemy ok. 20 minut później,
a więc o 18:20. Za utrudnienia przepraszamy.

Z poważaniem,
Zarząd (ISC)2 Poland Chapter

==

*Jacek Grymuza*
(ISC)² Poland Chapter, President

http://isc2chapter-poland.com/

pon., 24 wrz 2018 o 21:33 Jacek Grymuza <