[isc2-pl] Fwd: Prośba o przekazanie informacji w ramach chapteru

Jacek Grymuza jacek.grymuza w isc2chapter-poland.com
Czw, 11 Sty 2018, 16:31:08 CET

Witajcie,

 wysyłam ważne informacje otrzymane od Witka dot. uwag do projektu ustawy o
ochronie danych osobowych.
 Spotkanie podsumowujące odbędzie się 15 stycznia 2018 r. o godz.8:00 w
Sali Kolumnowej Sejmu RP. Więcej info na stronie
https://www.gov.pl/cyfryzacja/spotkanie-podsumowujace-
konsultacje-ustawy-o-ochronie-danych-osobowych-wdrazajacej-rodo.

Pozdrawiam,
 Jacek

---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Witold Masionek <wmasionek w gmail.com>
Data: 11 stycznia 2018 15:41
Temat: Prośba o przekazanie informacji w ramach chapteru
Do: Jacek Grymuza <jacek.grymuza w isc2chapter-poland.com>

Jacek,

jeśli możesz proszę przekaż wszystkim.

Moi Drodzy!

Na stronie RCL udostępniona została właśnie tabela z odniesieniem się do
ponad 700 stron uwag społecznych do projektu ustawy o ochronie danych
osobowych:

Strona projektu: https://legislacja.rcl.gov.pl/projekt/12302950/katalog/
12457658#12457658

Link do dokumentu: https://legislacja.rcl.gov.pl/docs//2/12302950/12457658/
12457662/dokument325248.doc
<https://legislacja.rcl.gov.pl/docs/2/12302950/12457658/12457662/dokument325248.doc>

W odniesieniu do naszych uwag, jak również innych mniejszych podmiotów
Ministerstwo pozostawiło je poza zakresem dokładniejszego badania.
Ministerstwo skupiło się na uwagach dużych bardziej rozpoznawalnych
podmiotów.

W związku z tym nie wiem czy uda się nam przebić 15 stycznia na konferencji
w Sejmie RP, niemniej podrzucam link poniżej:

https://www.gov.pl/cyfryzacja/spotkanie-podsumowujace-
konsultacje-ustawy-o-ochronie-danych-osobowych-wdrazajacej-rodo

Dzięki z góry.

Pozdrawiam

Witek