[isc2-pl] członkowstwo w ISC2

Malgorzata Czarkowska gotapetrovna w aol.com
Pią, 31 Sie 2018, 00:41:01 CEST

Dzień dobry, chciałabym skontaktować się z kimś telefonicznie, żeby dowiedzieć się wszystkiego, co powinnam wiedzieć o członkostwie w ISC2 Poland chapter.

Jestem gotowa płacić składkę, niemniej jednak chciałabym wiedzieć, z czego, dzięŻi temu, będę mogła korzystać, jakie obowiązki z tego wynikają itd itp.

Byłam już na spotakniua w lipcu, na zaproszenie p. Anny Sułkowskiej; planuję również być na kolejnym spotkaniu, we wrześniu, nt bezpieczeństwa wi-fi.

Będę zatem czekać na wieści.

Pzdr
Małgorzata Czarkowska

Tel.     +48 - 784 588 569