[isc2-pl] Spotkanie polskiego Chapteru (ISC)2 w EY | 12.04.2018

Jacek Grymuza jacek.grymuza w isc2chapter-poland.com
Śro, 11 Kwi 2018, 22:34:50 CEST

Witajcie,

 Przypominamy o jutrzejszym spotkaniu grupy (ISC)2 Poland Chapter. Prosimy
o punktualne przybycie.
 Gdyby ktoś jednak się spóźnił, a na recepcji na 14 pięrze nikogo nie było,
to niech zadzwoni do mnie lub Miłosza (504 502 649 lub 506 225 779).
 Do zobaczania.

Pozdrawiamy,
 (ISC)2 Poland Chapter

*Jacek Grymuza*