[isc2-pl] Spotkanie polskiego Chapteru (ISC)2 w Ernst & Young | 21.09.2017

Michał Trojnara Michal.Trojnara w stunnel.org
Czw, 21 Wrz 2017, 18:23:25 CEST

Koleżanki i Koledzy,

Udało mi się za kimś wśliznąć (wywołując niewielki incydent bezpieczeństwa). Przydałyby się jakieś numery telefonów, na które możnaby w razie czego zadzwonić.  8-)

Michał