[isc2-pl] Spotkanie polskiego Chapteru (ISC)2 | 19.10.2017

Jacek Grymuza jacek.grymuza w isc2chapter-poland.com
Pon, 16 Paź 2017, 22:37:18 CEST

Czołem,

 Przypominamy o kolejnym spotkaniu grupy (ISC)2 Poland Chapter, które
odbędzie się już w najbliższy czwartek.
 Agenda oraz miejsce spotkania zostały przedstawione w poprzednim mailu,
dlatego w tej korespondecji skoncentrowaliśmy się jedynie na ogłoszeniach
dot. zniżek na konferencje bezpieczeństwa dla naszych członków i sympatyków:

*1) SECURE, 25-26.10.2017, Airport Hotel Okęcie w Warszawie*
*Kod zniżkowy 15%: **chp2017_15*
*WWW: **www.secure.edu.pl <http://www.secure.edu.pl>*
*Opis wydarzenia:*

*SECURE to konferencja poświęcona zagadnieniom bezpieczeństwa
teleinformatycznego, której organizatorami są NASK i działający w jego
strukturach zespół CERT Polska. Tegoroczna edycja SECURE jest 21. z kolei.
W agendzie - jak co roku - aktualne zagadnienia oraz znakomici prelegenci.
Zaczynamy wykładem Kim Zetter, amerykańskiej dziennikarki śledczej, której
książka o Stuxnecie właśnie ukazuje się w polskim przekładzie.Tematykę
nowych zagrożeń i wyzwań technicznych z nimi związanych przedstawią
Jarosław Jedynak i Paweł Srokosz z CERT Polska. O polskich kampaniach
malware w 2017 r. opowie Adam Haertle wraz z Adamem Lange, a Michał Sajdak
na żywo dokona przejęcia trzech kamer IP, ujawniając podatności tego typu
urządzeń. Zagadnienia fake newsów przedstawi Vladimir Kropotov, Anna
Mierzyńska przyjrzy się aktywności politycznejfanów na polskim FB, a Anna
Rywczyńska wraz z Przemkiem Jaroszewskim przeanalizują zabawki IoT i
wyzwania stojące przed współczesnymi rodzicami.Atrakcją tegorocznej
konferencji będzie pokaz magicznych umiejętności Adriana „Just Edi”
Pruskiego, którypokaże potęgę iluzji w inżynierii społecznej. Konferencji
towarzyszą warsztaty SECURE Hands-on oraz wystawa SECURE EXPO.Koszt
uczestnictwa w SECURE 2017 (bez rabatu):Konferencja - 2250 zł
nettoWarsztaty i konferencja - 2900 zł nettoRabat naliczany jest przy
rejestracji po wpisaniu kodu promocyjnego: chp2017_15Aktualna lista tematów
i prelegentów oraz rejestracja na stronie konferencji: www.secure.edu.pl
<http://www.secure.edu.pl>Zachęcamy również do regularnego śledzenia
profilu konferencji facebooku.*

*2) Security PWNing, 6-7.11.2017, Warszawa*
*Kod zniżkowy 20%: 20ISC2 (ważny do 20 października) *
*WWW: **http://www.instytutpwn.pl/konferencja/pwning/
<http://www.instytutpwn.pl/konferencja/pwning/>*
*Opis wydarzenia:*
*Wspólnie z Gynvaelem Coldwindem, Przewodniczącym Rady
Programowej, zapraszamy Was do udziału w II edycji Security PWNing
Conference, konferencji poświęconej problematyce współczesnego hackingu
oraz bezpieczeństwa IT. *

*Duży sukces pierwszej edycji i Wasze pozytywne opinie, stały się dla nas
impulsem do podjęcia wyzwania organizacji kolejnej konferencji na równie
wysokim poziomie merytorycznym.*

*Security PWNing Conference 2017 jest wydarzeniem podczas którego:*

   - *koncentrujemy się na technicznych aspektach bezpieczeństwa
   informatycznego,*
   - *swoją wiedzą i doświadczeniami dzielą się najlepsi eksperci z Polski
   i z Europy,*
   - *solidną dawkę wiedzy uzupełniamy czasem na dyskusje i rozmowy z
   prelegentami,*
   - *zapewniamy element rywalizacji poprzez udział w zawodach mini CTF*
   - *na koniec zapraszamy na after party, które będzie znakomitą okazją
   zarówno do relaksu, jak i nawiązania nowych kontaktów!*

*Wszystko to w wyjątkowej atmosferze, pod czujnym okiem, dobrze znanego
Wam, Gynvaela Coldwinda.*

*==========================================================================================*

*3) Advanced Threat Summit, 22-23.11.2017, Warszawa*
*Kod zniżkowy: **do 31 października na hasło „isc2” cena to 999 zł netto *
*WWW: **https://atsummit.pl/l <https://atsummit.pl/l>*
*Opis wydarzenia:*
*Każdego roku wybieramy aktualne wyzwania, którymi żyje środowisko
Security. W tym roku będziemy się koncentrować wokół zagadnienia –
“Strategia bezpieczeństwa IT i cyberbezpieczeństwa w firmie, czyli
priorytetyzacja działań, kierunki inwestycji, ocena
zagrożeń”. Niekwestionowanym atutem i cechą wyróżniającą Advanced Threat
Summit jest forma przekazu – od klasycznych prezentacji i paneli poprzez
dyskusje roundtables dla wszystkich uczestników aż po równolegle prowadzone
warsztaty.*

*DLACZEGO WARTO UCZESTNICZYĆ* *W ADVANCED THREAT SUMMIT?*
------------------------------

   - * To w tej chwili topowa konferencja cybersecurity w Polsce – dla
   menedżerów z większych organizacji*
   - * Interesujący program celnie adresujący obecne wyzwania i potrzeby
   ekspertów ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz decydentów
   odpowiedzialnych za strategię bezpieczeństwa w organizacji*
   - * Różnorodne formaty programu konferencji ułatwiające aktywne
   uczestnictwo i pozwalające na skuteczniejszą integrację środowiska
   i wzajemne poznanie uczestników konferencji*

*PS. Prosimy o przekazywanie informacji o naszych spotkaniach do Waszych
znajomych zajmujących się tematyką bezpieczeństwa IT & informacji.*

Pozdrawiamy,
 (ISC)2 Poland Chapter

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX