[isc2-pl] Spotkanie polskiego Chapteru (ISC)2 w Ernst & Young | 22.06.2017

Jacek Grymuza jacek.grymuza w isc2chapter-poland.com
Pią, 9 Cze 2017, 00:15:43 CEST

Zapomniałem o jednej sprawie z kategorii "pozostałe ogłoszenia":
Osoby zainteresowane zdalnym uczestnictwem w naszych spotkaniach proszone
są o wysłanie maila na adres zarzad w isc2chapter-poland.com, po to abyśmy
mogli przeprowadzić testy jakości połączenia jeszcze przed najbliższym
spotkaniem.

Pozdrawiam,
 Jacek