[isc2-pl] Spotkanie polskiego Chapteru (ISC)2 w Ernst & Young | 24.08.2017

Jacek Grymuza jacek.grymuza w isc2chapter-poland.com
Wto, 22 Sie 2017, 23:53:14 CEST

Witajcie,

 przypominamy o czwartkowym spotkaniu polskiego Chapteru (ISC)2.
 Po oficjanych prezentacjach będziemy kontynuować networking w pobliskim
pubie.

Pozdrawiamy,
 (ISC)2 Poland Chapter