[isc2-pl] udział w IDC Security Roadshow 2016

Martin Simka martin.simka w gmail.com
Śro, 23 Mar 2016, 22:11:27 CET

Cześć,

przypominam się z konferencją IDC? Ktoś jest chętny na poprowadzenie
jakiegoś tematu przy stole dyskusyjnym z ludżmi z branży?

Główne tematy:

   - EU Data Protection Regulations
   - Data Breach Impact
   - Biometric Authenticated Transactions
   - Tracers and Tethers

Potrzebny jest temat dla naszego stolika oraz osoba która poprowadzi
dyskusję. Maciej, jesteś chętny? Jaki temat proponujeś? Ktoś inny może?

Pozdrawiam,
Martin