[isc2-pl] udział w IDC Security Roadshow 2016

Maciej Gębski mgebski w gmail.com
Wto, 15 Mar 2016, 02:31:08 CET

Cześć,

Chyba za późno odpowiadam na tę wiadomość. Jeśli jednak nie, mogę podjąć
się reprezentowania Stowarzyszenia. Nie mam w tej chwili tematu prelekcji -
czy jeszcze jest szansa na zgłoszenie?

Maciek