[isc2-pl] udział w IDC Security Roadshow 2016

Jacek Grymuza jgrymuza w gmail.com
Pon, 14 Mar 2016, 10:10:29 CET

Martin,
 wchodzimy w to.
Widziałem, że prezentacje są zwykle krótkie ok. 20 minut, więc około 5
minut na prezentacje Chapteru [Co robimy, co chcemy robić, itd...] i 15
minut na jakąś prezentację techniczną. Możemy wydelegować 2 osoby do
prelekcji [jedna opowie o naszej działalności], a druga zaprezentuje jakiś
wątek techniczny.
Nie wiem tylko, czy prezentacje muszą być w języku angielskim czy mogą być
po polsku.
Tak czy inaczej na pewno ktoś się znajdzie, kto będzie chętny do
zaprezentowania wartości merytorycznej.
Jakby nie było chętnych, to nawet ja mógłbym coś opowiedzieć o SOC :P Ale
mojej prezentacji jeszcze nie przedstawiłem na spotkaniu [więc nie wiem czy
by się nadawała], ale za to byłem świadkiem bardzo ciekawych prelekcji
podczas naszych spotkań.

Panowie, kto jest zainteresowany?

Pozdrawiam,
 Jacek