[isc2-pl] Jutrzejsze spotkanie

Jacek Grymuza jgrymuza w gmail.com
Pią, 11 Mar 2016, 17:54:52 CET

Moi Drodzy,

  konferencja Semafor trwa do 21:30 wliczając integrację ;-), więc moim
skromnym zdaniem nie ma sensu robić konkurencji temu wydarzeniu.
  Poza tym okazało się, że jeden z prelegentów w tym dniu nie może się
pojawić. Kolejny czwartek jest tuż przed świętami, więc to również nie jest
za ciekawy  termin. Ale za to wydaje się, że *31 marca* jest dniem
"bezkolizyjnym", w którym moglibyśmy się spotkać na spokojnie i bez żadnej
spinki.

Prośba tylko o sprawdzenie dostępności salki w tym dniu.

Pozdrawiam,
 Jacek