[isc2-pl] Zaproszenie na wakacyjne spotkanie (ISC)2 Poland Chapter | 21.07.2016

Jacek Grymuza jacek.grymuza w isc2chapter-poland.com
Pon, 25 Lip 2016, 22:36:12 CEST

Hej,
 wysyłam krótkie podsumowanie spotkania.

1) W załączniku możecie znaleźć prezentacje Pawła i Roberta
2) Następne spotkanie planowane jest na 25.08.2016 [o ile będą prelegencji
;-) ], dlatego prosimy o Wasze propozycje oraz zainteresowaniem
przygotowania prelekcji ...
3) Zostaliśmy partnerem konferencji PWNing i w związku z tym mamy zniżkę
200 PLN (przy rejestracji do 31 sierpnia). Cena promocyjna wynosi 699 PLN
netto. Podczas rejestracji należy wpisać kod promocyjny PWNing200. Więcej
informacji o konferencji w załączniku.
4) Osoby, które były pierwszy raz na spotkaniu zostały dodane w tej
komunikacji jako UDW. Jeśli chcecie być dodani do naszej listy
dystrybucyjnej musicie kliknąć w link, którego można znaleźć poniżej.

Pozdrawiamy,
(ISC)2 Poland Chapter