[isc2-pl] Paczka isc2-pl, Tom 11, Numer 6

Jacek Grymuza jgrymuza w gmail.com
Pią, 29 Kwi 2016, 12:20:27 CEST

Bardzo dobry pomysł, tym bardziej że jeden z prelegentów nie może przyjść
na spotkanie. Dlatego też prezentacja gościa mogłaby trwać zdecydowanie
dłużej.

Aktualizacja zaproszenia:

Następne spotkanie odbędzie się 12 maja o godz. 18 w Trustwave
Na spotkaniu majowym zostaną przedstawione dwie prezentacje
   1. Mirosław Krasowski - "Walka z False Positives w SOC"
   2. Alexander Kaluski - „Transcation Laundering”

Chciałbym nadmienić że na "tapecie" są również prelegenci związani z
fundacją bezpieczena cyberprzestrzeń [https://www.cybsecurity.org/] oraz
badacze bezpieczeństwa, ponieważ dawno nie było u nas tematu dot. exploitów.
Mam nadzieję, że na kolejnych spotkaniach ktoś z nich wystąpi, o ile
oczywiście nie będzie chętnych prelegentów wśród naszych członków. Nasi
członkowie mają pierwszeństwo ;-).

PS. W załączniku znajduje się prezentacja Pawła Kulpy dot. zarządzania
tożsamością.

Pozdrawiam,
 Jacek Grymuza