[isc2-pl] Paczka isc2-pl, Tom 11, Numer 6

Maciek Patyński mpatynski w gmail.com
Czw, 28 Kwi 2016, 17:58:07 CEST

Cześć,

W dniu naszego spotkania 12 maja będziemy (Trustwave) mieli gościa z
naszego zagranicznego biura - Alexander Kaluski może opowiedzieć o
„Transcation Laundering” – dlaczego w ogóle do niego dochodzi w usługach
płatniczych, jak można je wykryć, jakie to stanowi ryzyko i etc.

Myślę, że to bardzo ciekawy temat na 15 minut, więc jeżeli nikt nie ma nic
przeciwko, to moglibyśmy na najbliższym spotkaniu mieć 3 prezentacje.

Pozdrawiam

Maciej Patyński