[isc2-pl] Podsumowanie spotkania (ISC)2 Poland Chapter | 21.04.2016

Jacek Grymuza jgrymuza w gmail.com
Sob, 23 Kwi 2016, 21:28:11 CEST

Hej Kuba,

No coś ta strona szwankuje. Dzięki za info. Zaraz napiszę do kolesia, który
tym administruje, żeby to sprawdził.

Następne spotkanie odbędzie się 12 maja o godz. 18 w Trustwave
Na spotkaniu majowym zostaną przedstawione dwie prezentacje
   * Mirosław Krasowski - "Walka z False Positives w SOC"
   * Paweł Kulpa - "Jak nie należy wdrażać systemu do zarządzania
tożsamością"

Pozdro,
 Jacek