[isc2-pl] Notatka ze spotkania (ISC)2 Chapter Poland - 1/10/2015

Michal Trojnara Michal.Trojnara w mirt.net
Czw, 22 Paź 2015, 09:46:28 CEST

Dzięki.  Przesyłam garść drobnych uwag/pytań:

Ad 9h. Czy nie powinno być "certyfikacji" (procesu weryfikacji wiedzy)
zamiast "certyfikatów" (produktów)?

Ad 15.3. Jak w praktyce zarząd będzie weryfikować czy ktoś nie jest
ubezwłasnowolniony lub pozbawiony praw publicznych?

Ad 16.2. Po kropce powinna być wielka litera.

Ad 16.4. Warto sformułować podobieństwa i różnice w punktach, albo
przynajmniej dorzucić kilka kropek i przecinków.  Bez tego zdanie jest
mało czytelne.

Ad 17.1d. Przydałoby się ujednolicić formę gramatyczną podpunktów, np.
"korzystać z czynnego i biernego [...]".

Ad 17.2a. Strasznie to szerokie.  Dopisałbym "w zakresie działalności
Stowarzyszenia".  Warto dopisać nawet, jeżeli wydaje się to oczywiste.

Ad 18.3. Proponuję: "Członek honorowy ma prawa zwyczajnego członka za
wyjątkiem czynnego i biernego prawa wyborczego oraz obowiązku
opłacania składek".

Ad 19e. Proponuję:
"e) wstrzymania zadeklarowanej pomocy dla Stowarzyszenia przez członka
wspierającego,
f) utraty osobowości prawnej przez członka będącego osobą prawną."

Ad 20.2. Co z cudzoziemcami mającymi miejsce zamieszkania na
terytorium RP?  Czy chodziło o "Cudzoziemcy (również nie mający
miejsca zamieszkania) [...]" czy o "Cudzoziemcy mający miejsce
zamieszkania [...]"?

Ad 29d. Proponuję zmienić "wszelkich spraw" na "bieżących spraw".  W
przeciwnym razie mamy sprzeczność z paragrafem 24c.

Ad 29g. To nie powinno się zmieniać częściej, niż raz w roku.
Proponuję przenieść ten punkt do kompetencji Walnego Zgromadzenia.

Ad 31. 3 członków czy 2 członków? Jakoś niezręcznie wyszło.  W drugim
punkcie przydałoby się jakieś inne słowo.

Z poważaniem,
	Michał Trojnara