[isc2-pl] Oferty pracy - Citi

Chwiecko, Pawel pawel.chwiecko w citi.com
Wto, 26 Maj 2015, 16:08:55 CEST

Szanowni,

W nawiazaniu do oferty pracy na stanowisko Securty Architect w Citi. o ktorej mowilem podczas spotkania reaktywacji chapteru przesylam link do tej pozycji ponizej.
https://citi.taleo.net/careersection/2/jobdetail.ftl?lang=en&job=14070418
http://www.pracuj.pl/praca/security-architect-warszawa,oferta,3938797

Przesylam takze link do oferty pracy na stanowisko Network Security Engineer. Osoba na tym stanowisku bedzie dedykowana do pracy inzynierskiej nad globalnym rozwiazaniem NAC (Network Access Control), a w szczegolnosci nad rozwiazaniem Forescout, obejmujacym ponad 275 tys. uzytkownikow. Pozycja jest otwarta w USA, ale majac dobrego kandydata w Polsce jestem w stanie ja przeniesc do nas.
https://citi.taleo.net/careersection/2/jobdetail.ftl?lang=en&job=15048503

Wszelkie rekomendacje mile widziane.

Pozdrawiam,

Pawel Chwiecko | CISSP, ISSAP, CISA, CISM, GCIH, GCIA
Citi Architecture & Technology Engineering (CATE)
UK: +44 (0) 20 7986 5452
PL: +48 22 128 1161
e-mail: pawel.chwiecko at citi.com<mailto:pawel.chwiecko at citi.com>